Vanliga frågor
Vanligt förekommande frågor
Det är både miljövänligt och betydligt billigare att laga din produkt än att byta ut den till en ny.
Vi fakturerar alla våra kunder via e-post kostnadsfritt vill man ha pappersfaktura tillkommer en avgift på 30kr sek.
Se bara till att produkten är lättåtkomlig.
Det bästa är att höra av sig till inköpsstället så hjälper dem dig, men givetvis hjälper vi dig om du vill det men vi kan kanske inte laga produkten på garanti.
Ja om du kontaktar oss för en felsökning och kontaktar ditt försäkringsbolag, Så ersätter dem antingen reparation eller utbyte av produkten.
Avbokning sker antingen via mail eller telefon senast kl14:00 vardag innan besök,annars tillkommer en avgift på 395kr sek.
Vi rekommenderar att ni skall boka ett besök för felsökning av alla vitvaror.
Vi har flera års erfarenhet inom området och det kan vara livsfara att försöka reparera själv.